Większość z nas spędza życie wśród innych ludzi. Szczególnie w we współczesnym świecie umiejętności, które pomagają nam współpracować, budować satysfakcjonujące relacje z wieloma różnymi ludźmi z różnych środowisk społecznych są coraz bardziej cenione i istotne. Niestety uczymy się ich głównie naśladując dostępne nam wzorce (nie zawsze dobrej jakości) lub na błędach (jeśli w ogóle potrafimy na błędach się uczyć).
Obszary, w których się poruszamy to zarządzanie i przywództwo, praca z klientami, budowanie zespołów i ich efektywne funkcjonowanie, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów.
Oferujemy naszym klientom pomoc w świadomym, systematycznym i celowym (nakierowanym na konkretny efekt) rozwijaniu kompetencji społecznych.
Kierujemy naszą ofertę do:
- Liderów, menedżerów
- Handlowców i kupców
- Osób obsługujących klientów
- Członków zespołów zadaniowych, projektowych i funcjonalnych